"GWARANCJA NIŻSZEJ CENY" Znajdziesz taniej? Dostaniesz lepszą ofertę! >>poznaj zasady<<
Darmowa dostawa do Paczkomatu InPost przy zamówieniach o łącznej wartości koszyka powyżej 250zł.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

1 1. Zastanawiasz się co oznaczają poszczególne STANY PRODUKTÓW?

Produkt fabrycznie nowy oznacza, że towar pochodzi bezpośrednio od producenta. Towar w stanie magazynowym (nowy) informuje, że towar nabyto z wojskowych zasobów magazynowych, ale nie był on jeszcze używany przez żołnierzy. Rzeczy nowe w stanie magazynowym mogą posiadać podpisy poprzednich właścicieli – inicjały nie świadczą o eksploatacji. Mienie wojskowe, które wyszło z użycia albo po prostu jest wymienianie na nowe cechuje się najwyższą jakością wykonania. Odzież kontraktowa, akcesoria oraz wyposażenie pochodzące bezpośrednio z magazynów może być również używane. Produkty z wojskowych zasobów magazynowych dzielimy na stany informujące o zużyciu. Wyróżniamy w sklepie 5 poziomów demobilu, towar oceniamy zgodnie z naszymi wytycznymi: idealny (drobne ślady użytkowania), bardzo dobry (podstawowe ślady użytkowania), dobry (widoczne ślady użytkowania, produkt może posiadać również delikatne ślady reperacji oraz niewielkie przybrudzenia), dostateczny (znaczne ślady użytkowania - odzież posiada zmechacenia, zaciągnięcia materiału, ubrudzenia, itp., a akcesoria defekty spowodowane intensywnym użytkowaniem), II gatunek (akcesoria braki w konstrukcji, odzież / obuwie znaczne defekty - zabrudzenia, przetarcia, dziury, przebarwienia oraz uszkodzenia wymagające reperacji). Proszę pamiętać, że rzeczy wojskowe mogą charakteryzować się specyficznym zapachem magazynowym, w zależności od tego jak były wcześniej przechowywane (jeśli produkt posiada specyficzny zapach staramy się o tym dodatkowo również informować w opisach). Wszystkie produkty z zasobów magazynowych nowe i używane niekiedy mogą posiadać pieczątkę kasacyjną, która zazwyczaj znika po praniu. Odzież oryginalna zawsze wymaga odświeżenia czy impregnacji.

2 2. Co oznacza wzmianka PAKIET przy opisach stanu produktu?

Przypis PAKIET oznacza, że towar występuje również w ofercie hurtowej w nieco atrakcyjniejszej cenie.

3 3. „Produkt niedostępny, dostawa wkrótce” kiedy artykuł ponownie pojawi się na stronie?

Niestety nie mamy wpływu na dostawy z zasobów magazynowych i dostawy butów HAIX w drugim gatunku – zapraszamy do obserwowania strony internetowej oraz zapisania się / podania adresu e-mail w okienku powiadomień.

4 4. Dlaczego obuwie HAIX outletowe (II i III gatunek) nie występuje już w ofercie?

Nasza firma jest oficjalnym przedstawicielem obuwia firmy Haix® na Polskę. Na stronie armyworld.pl proponujemy naszym Klientom obuwie fabrycznie nowe z gwarancją producenta. Buty OUTLETOWE (II i III gatunek z wadami kosmetycznymi czy technicznymi) zakupić można wyłącznie na stronie ARMY24.PL

5 5. Jak wybrać odpowiedni rozmiar butów?

Buty występują w różnych rozmiarach staramy się opierać na rozmiarówce BW, która informuje na jaką długość stopy obuwie jest przeznaczone, sama wkładka jest odpowiednio dłuższa (ok 5 mm) w celu zapewnienia komfortu stopom. Buty niekiedy dostępne są również o różnych szerokościach S - Small (na stopę wąską), M - Medium (na stopę standardowej szerokości) oraz L/W - Large (na stopę szeroką). Ukształtowanie wkładki jest standardowe, szerokość dotyczy budowy butów, która podawana jest w celu prawidłowego ułożenia stopy o różnych tęgościach. Szerokości butów nie da się zmierzyć.

6 6. Jak prawidłowo zmierzyć długość stopy?

Postaw bosą stopę na kartce tak, by Twoja pięta dotykała ściany. Dokładnie obrysuj kształt stopy na kartce. Zmierz w linii prostej odległość między najbardziej oddalonymi od siebie punktami obrysowanej stopy (piętą, a koniuszkiem długiego palca). Pamiętaj, że każda stopa może się nieco różnić, więc zaleca się pomiar obu stóp i wybranie większej długości, aby zapewnić odpowiednie dopasowanie butów.

7 7. Czy zdjęcia produktów przedstawiają stan faktyczny towaru?

Staramy się, aby zdjęcia odwzorowywały cechy towaru. Fotografie są wyłącznie podglądowe. Bogaty asortyment produktów kontraktowych uniemożliwia nam sfotografowanie każdej rzeczy osobno. Prosimy o wyrozumiałość. Staramy się, aby każdy produkt był oceniany przez pracowników według ustalonych wytycznych.

Kolor produktu może w rzeczywistości delikatnie różnić się od tego na zdjęciach. Intensywność obrazu uzależniona jest od ustawień monitora. Oczywiście znaczącą rolę odgrywa również podany stan produktu (odp.1).

8 8. Co oznacza brytyjska rozmiarówka spodni / krótkich spodenek np. 80/92/108?

Odzież oznaczona rozmiarówką brytyjską, informuje kolejno - pierwszy wymiar dotyczy długość nogawki od kroku, drugi optymalnego obwodu w pasie, natomiast trzeci określa obwód w biodrach (np 80leg/ 104waist/120seat, mierzy 80 cm długości nogawki od kroku, przeznaczony jest na osobę o 104 cm w pasie oraz około 120 cm w biodrach).

9 9. Co oznacza rozmiarówka NATO np. 7585/7080?

Odzież oznaczona numeracją NATO, odnosi się do przedziału wymiarów użytkownika. Pierwszy wymiar dotyczy wzrostu natomiast drugi obwodu w pasie np. rozmiar 7585/7080 będzie odpowiedni dla osoby o wzroście między 175-185 cm i obwodzie w pasie 70-80 cm.

10 10. Jak czytać rozmiarówkę np. 92/172/90 wykorzystywaną głównie przez Wojsko Polskie?

Rzeczy oznaczone tym rodzejem rozmiaru informują o wymiarach przybliżonych użytkownika - oczytujemy kolejno: klatka piersiowa / wzrost / obwód w pasie.

11 11. Wymiary produktów w tabeli i w opisach.

Wymiary produktów fabrycznie nowych mogę się nieznacznie różnić. Tolerancja dla podanych wymiarów wynosi +/- 2 cm. Wymiary towaru z demobilu mogą się również nieco różnić od tych podanych w tabeli. Rozbieżność powstaje w zależności od rocznika, producenta oraz stopnia zużycia.

12 12. Rozmiary czapek.

Rozmiar czapki = obwód głowy.

13 13. Kompasy i podział na stany zużycia.

Kompasy z zasobów magazynowych mogą nie posiadać w zestawie sznurka niekiedy widocznego na zdjęciach. Produkt w bardzo dobrym stanie posiada jedynie podstawowe ślady użytkowania. Stan dobry kompasu oznacza, że wartości linijki i skali są na płytce lekko wytarte. Lusterko może posiadać również rysy lub delikatne uszkodzenia. Kompasy z pęcherzykami są sprawne - posiadają pęcherzyk powietrza o wielkości ok. od 0,5 do 1 cm – wysyłamy losowo. Stan wizulany kompasu z pęcherzykami jest dobry.

14 14. Okulary i gogle taktyczne - podział na stany zużycia.

Gogle i okulary taktyczne w stanie magazynowym (nowym) zostały wyprodukowane na potrzeby wojsk jednak nie zostały one użytkowane przez żołnierzy. Kolejne stopnie świadczą o intensywności użytkowania. Towar w bardzo dobrym stanie posiada podstawowe ślady stosowania tj. nieliczne delikatne ryski na szkiełkach oraz podstawowe ślady na oprawkach. Produkt w stanie dobrym posiada rysy na szkiełkach niewpływające na jakość obrazu / widoczności. Stan dostateczny informuje o intensywnym wykorzystywaniu produktu (liczne ryski na szybkach).

15 15. Jak zareklamować produkt, który u nas nabyłeś?

Skorzytaj z formularza reklamacji dostepnego w panelu po zalogowaniu się lub na dole strony. Zgodnie z naszymi procedurami obsługa musi potwiedzić zgłoszenie reklamacji (weryfikacji podlegają zgłoszenie oraz załączone zdjęcia). Po potwierdzeniu głoszenia należy odesłać towar na adres Migi 27b, 83-340 Sierakowice. Uwaga, potwierdzenie zgłoszenia reklamacji nie jest jednoznaczne z jej pozytywnym rozpatrzeniem. Towar poddawany jest analizie w celu ustalenia przyczyny reklamacji. Dlatego też, aby móc przeprowadzić tę analizę w sposób dokładny i skuteczny, potrzebujemy otrzymać towar stanie, w jakim został on pierwotnie zakupiony. Produkty niewyczyszcone nie są przyjmowane. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania towaru, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

POTRZEBUJESZ DODATKOWYCH INFORMACJI ? 

Zadzwoń lub wyślij wiadomość.

kontakt

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel