"GWARANCJA NIŻSZEJ CENY" Znajdziesz taniej? Dostaniesz lepszą ofertę! >>poznaj zasady<<

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Co oznacza wzmianka PAKIET przy opisach stanu produktu?

    Przypis PAKIET oznacza, że towar występuje również w ofercie hurtowej w nieco atrakcyjniejszej cenie.

  2. „Produkt niedostępny, dostawa wkrótce” kiedy artykuł ponownie pojawi się na stronie?

    Niestety nie mamy wpływu na dostawy z zasobów magazynowych i dostawy butów HAIX w drugim gatunku – zapraszamy do obserwowania strony internetowej oraz zapisania się / podania adresu e-mail w okienku powiadomień.

  3. Dlaczego obuwie HAIX outletowe (II i III gatunek) nie występuje już w ofercie?

    Nasza firma jest oficjalnym przedstawicielem obuwia firmy Haix® na Polskę. Na stronie armyworld.pl proponujemy naszym Klientom obuwie fabrycznie nowe z gwarancją producenta. Buty OUTLETOWE (II i III gatunek z wadami kosmetycznymi czy technicznymi) zakupić można wyłącznie na stronie ARMY24.PL

  4. Jak wybrać odpowiedni rozmiar butów?

    Buty występują w różnych rozmiarach staramy się opierać na rozmiarówce BW, która informuje na jaką długość stopy obuwie jest przeznaczone, sama wkładka jest odpowiednio dłuższa (ok 5 mm) w celu zapewnienia komfortu stopom. Buty niekiedy dostępne są również o różnych szerokościach S - Small (na stopę wąską), M - Medium (na stopę standardowej szerokości) oraz L/W - Large (na stopę szeroką). Ukształtowanie wkładki jest standardowe, szerokość dotyczy budowy butów, która podawana jest w celu prawidłowego ułożenia stopy o różnych tęgościach. Szerokości butów nie da się zmierzyć.

  5. Jak prawidłowo zmierzyć długość stopy?

    Postaw bosą stopę na kartce tak, by Twoja pięta dotykała ściany. Dokładnie obrysuj kształt stopy na kartce. Zmierz w linii prostej odległość między najbardziej oddalonymi od siebie punktami obrysowanej stopy (piętą, a koniuszkiem długiego palca). Pamiętaj, że każda stopa może się nieco różnić, więc zaleca się pomiar obu stóp i wybranie większej długości, aby zapewnić odpowiednie dopasowanie butów.

  6. Czy zdjęcia produktów przedstawiają stan faktyczny towaru?

    Staramy się, aby zdjęcia odwzorowywały cechy towaru. Fotografie są wyłącznie podglądowe. Bogaty asortyment produktów kontraktowych uniemożliwia nam sfotografowanie każdej rzeczy osobno. Prosimy o wyrozumiałość. Staramy się, aby każdy produkt był oceniany przez pracowników według ustalonych wytycznych.

    Kolor produktu może w rzeczywistości delikatnie różnić się od tego na zdjęciach. Intensywność obrazu uzależniona jest od ustawień monitora. Oczywiście znaczącą rolę odgrywa również podany stan produktu (odp.1).

  7. Co oznacza brytyjska rozmiarówka spodni / krótkich spodenek np. 80/92/108?

    Odzież oznaczona rozmiarówką brytyjską, informuje kolejno - pierwszy wymiar dotyczy długość nogawki od kroku, drugi optymalnego obwodu w pasie, natomiast trzeci określa obwód w biodrach (np 80leg/ 104waist/120seat, mierzy 80 cm długości nogawki od kroku, przeznaczony jest na osobę o 104 cm w pasie oraz około 120 cm w biodrach).

  8. Co oznacza rozmiarówka NATO np. 7585/7080?

    Odzież oznaczona numeracją NATO, odnosi się do przedziału wymiarów użytkownika. Pierwszy wymiar dotyczy wzrostu natomiast drugi obwodu w pasie np. rozmiar 7585/7080 będzie odpowiedni dla osoby o wzroście między 175-185 cm i obwodzie w pasie 70-80 cm.

  9. Jak czytać rozmiarówkę Wojska Polskiego np. 92/172/90?

    Rzeczy oznaczone tym rodzajem rozmiaru informują o wymiarach przybliżonych użytkownika - oczytujemy kolejno: klatka piersiowa / wzrost / obwód w pasie.

  10. Wymiary produktów w tabeli i w opisach.

    Wymiary produktów fabrycznie nowych mogę się nieznacznie różnić. Tolerancja dla podanych wymiarów wynosi +/- 2 cm. Wymiary towaru z demobilu mogą się również nieco różnić od tych podanych w tabeli. Rozbieżność powstaje w zależności od rocznika, producenta oraz stopnia zużycia.

  11. Rozmiary czapek.

    Rozmiar czapki = obwód głowy.

  12. Kompasy i podział na stany zużycia.

    Kompasy z zasobów magazynowych mogą nie posiadać w zestawie sznurka niekiedy widocznego na zdjęciach. Produkt w bardzo dobrym stanie posiada jedynie podstawowe ślady użytkowania. Stan dobry kompasu oznacza, że wartości linijki i skali są na płytce lekko wytarte. Lusterko może posiadać również rysy lub delikatne uszkodzenia. Kompasy z pęcherzykami są sprawne - posiadają pęcherzyk powietrza o wielkości ok. od 0,5 do 1 cm – wysyłamy losowo. Stan wizualny kompasu z pęcherzykami jest dobry.

  13. Okulary i gogle taktyczne - podział na stany zużycia.

    Gogle i okulary taktyczne w stanie magazynowym (nowym) zostały wyprodukowane na potrzeby wojsk jednak nie zostały one użytkowane przez żołnierzy. Kolejne stopnie świadczą o intensywności użytkowania. Towar w bardzo dobrym stanie posiada podstawowe ślady stosowania tj. nieliczne delikatne ryski na szkiełkach oraz podstawowe ślady na oprawkach. Produkt w stanie dobrym posiada rysy na szkiełkach niewpływające na jakość obrazu / widoczności. Stan dostateczny informuje o intensywnym wykorzystywaniu produktu (liczne ryski na szybkach).

  14. Jak  zareklamować produkt, który u nas nabyłeś?

    Skorzystaj z formularza reklamacji dostępnego w panelu po zalogowaniu się lub na dole strony. Zgodnie z naszymi procedurami obsługa musi potwierdzić zgłoszenie reklamacji (weryfikacji podlegają zgłoszenie oraz załączone zdjęcia). Po potwierdzeniu głoszenia należy odesłać towar na adres Migi 27b, 83-340 Sierakowice. Uwaga, potwierdzenie zgłoszenia reklamacji nie jest jednoznaczne z jej pozytywnym rozpatrzeniem. Towar poddawany jest analizie w celu ustalenia przyczyny reklamacji. Dlatego też, aby móc przeprowadzić tę analizę w sposób dokładny i skuteczny, potrzebujemy otrzymać towar stanie, w jakim został on pierwotnie zakupiony. Produkty niewyczyszczone nie są przyjmowane. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania towaru, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  15. Zastanawiasz się co oznaczają poszczególne STANY PRODUKTÓW?

    Produkt fabrycznie nowy oznacza, że towar pochodzi bezpośrednio od producenta. Towar w stanie magazynowym (nowy) informuje, że towar nabyto z wojskowych zasobów magazynowych, ale nie był on jeszcze używany przez żołnierzy. Rzeczy nowe w stanie magazynowym mogą posiadać podpisy poprzednich właścicieli – inicjały nie świadczą o eksploatacji. Mienie wojskowe, które wyszło z użycia albo po prostu jest wymienianie na nowe cechuje się najwyższą jakością wykonania. Odzież kontraktowa, akcesoria oraz wyposażenie pochodzące bezpośrednio z magazynów może być również używane. Produkty z wojskowych zasobów magazynowych dzielimy na stany informujące o zużyciu. Wyróżniamy w sklepie 5 poziomów demobilu, towar oceniamy zgodnie z naszymi wytycznymi: idealny (drobne ślady użytkowania), bardzo dobry (podstawowe ślady użytkowania), dobry (widoczne ślady użytkowania, produkt może posiadać również delikatne ślady reperacji oraz niewielkie przybrudzenia), dostateczny (znaczne ślady użytkowania - odzież posiada zmechacenia, zaciągnięcia materiału, ubrudzenia, itp., a akcesoria defekty spowodowane intensywnym użytkowaniem), II gatunek (akcesoria braki w konstrukcji, odzież / obuwie znaczne defekty - zabrudzenia, przetarcia, dziury, przebarwienia oraz uszkodzenia wymagające reperacji). Proszę pamiętać, że rzeczy wojskowe mogą charakteryzować się specyficznym zapachem magazynowym, w zależności od tego jak były wcześniej przechowywane (jeśli produkt posiada specyficzny zapach staramy się o tym dodatkowo również informować w opisach). Wszystkie produkty z zasobów magazynowych nowe i używane niekiedy mogą posiadać pieczątkę kasacyjną, która zazwyczaj znika po praniu. Odzież oryginalna zawsze wymaga odświeżenia czy impregnacji.

POTRZEBUJESZ DODATKOWYCH INFORMACJI ? 

Zadzwoń lub wyślij wiadomość.

kontakt

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel