"GWARANCJA NIŻSZEJ CENY" Znajdziesz taniej? Dostaniesz lepszą ofertę! >>poznaj zasady<<
Z powodu prac technicznych, tymczasowy kontakt do korespodnencji: armyworld.sierakowice@gmail.com

Wysyłka

WYSYŁKA

CZAS DOSTAWY

Składając zamówienie na kilka produktów, czas realizacji zamówienia uzależniony jest od towaru z najdłuższym czasem wysyłki (informacja pojawia się na stronie produktu i w koszyku). Towary mają różne czasy wysyłki, produkty wysyłamy po skompletowaniu całego zamówienia.

OPCJE DOSTAWY

Odbiór w sklepie - odbierz zamówienie osobiście w jednym ze sklepów firmowych w Sierakowicach czy Borowie. Zamówienia złożone na stronie internetowej z tego rodzajem dostawy realizowane są wyłącznie po przedpłacie. Informujemy Klienta o gotowości odbioru zamówienia - zazwyczaj dostarczone jest kolejnego dnia roboczego .

Kurier DPD - paczki DPD są dostarczane pod adresy prywatne od poniedziałku do piątku zwykle między 8:00 a 18:00, a pod adresy firmowe– w godzinach pracy. Jeśli będziesz nieobecny podczas próby doręczenia pod Twój adres, kurier może doręczyć paczkę do lokalizacji DPD Pickup w pobliżu Twojego domu, gdzie będzie przechowywana 3 dni. Kurier DPD Polska informuje Klientów o przybliżonym czasie doręczenia. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.

DPD Odbiór w punkcie - skorzystaj z odbioru w punkcie w dogodnym dla siebie terminie i czasie. Standardowe punkty odbioru umożliwiają wygodne odbiory przesyłek. Kod odbioru wysyłany jest SMS-em lub  e-mailem. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.

Kurier UPS - paczki UPS są dostarczane pod adresy prywatne od poniedziałku do piątku zwykle między 9:00 a 19:00, a pod adresy firmowe– w godzinach pracy. Jeśli będziesz nieobecny podczas próby doręczenia pod Twój adres, kurier może doręczyć paczkę do lokalizacji UPS Access Point® w pobliżu Twojego domu, gdzie będzie przechowywana do odbioru przez dni 10 kalendarzowych. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.

UPS Standard Access Point - dzięki tysiącom punktów UPS Access Point w Polsce nasi Klienci mogą odbierać paczki w dogodnym dla siebie terminie i czasie. Punktu odbioru UPS nie musisz szukać samodzielnie, po wprowadzeniu swoich danych osobowych otrzymasz sugestię najbliższego punktu odbioru. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.

Kurier Poczta Polska Pocztex - Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej. Pracownicy firmy Pocztex dostarczają paczki w dni robocze w godzinach 8.30-17.30. Próba pierwszego doręczenia następuje po wysyłce informacji e-mailem do odbiorcy.

Poczta Polska Pocztex punkt odbioru - najbliższy punkt odbioru Poczty Polskiej, po wprowadzeniu swoich danych osobowych, jest proponowany przez operatora. Na wskazany przy zamówieniu numer telefonu lub adres e-mail, Poczta Polska przed doręczeniem przesyłki przekaże 6 cyfrowy kod, który wystarczy podać przy odbiorze przesyłki. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.

Poczta Polska Pocztex automat - odbieraj paczki w dogodnym dla siebie terminie i czasie. Otrzymany w aplikacji lub e-mailu kod QR zbliżysz do czytnika automatu Paczkomat. Paczkę możesz odebrać również wpisując na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), który znajdziesz w wiadomości e-mail.

Chcąc zapewnić dostawę zamówień w nienaruszonym stanie, niektóre produkty ze względu na swoją masę lub gabaryt nie mają dostępnych wszystkich opcji wysyłki.

KOSZTY DOSTAWY

Oferujemy darmową dostawę przy zamówieniach o łącznej wartości koszyka powyżej 100 zł. Darmowa dostawa realizowana jest przez kuriera Poczta Polska Pocztex doręczenie pod wskazany adres lub do wybranego punktu odbioru. Darmowy jest także odbiór w sklepach stacjonarnych.

Dostawy

WYSYŁKA ZA GRANICĘ

Zobacz co zrobić jeśli nie oferujemy wysyłki do miejsca Twojego pobytu.

GDZIE JEST MOJA PACZKA?

Aktualny status zamówienia sprawdzisz tutaj. Ponadto o wszystkich zamianach w zamówieniu informujemy Klientów wiadomościami e-mail.

USZKODZONA PACZKA

W przypadku uszkodzonej przesyłki (rozdarte opakowanie) spisz na miejscu protokół szkodowy z dostawcą i odmów przyjęcia. Skontaktuj się z sklepem w celu zgłoszenia uszkodzenia przesyłki mailowo sklep@armyworld.pl. Przekazanie wszelkich niezbędnych informacji oraz zdjęć dokumentujących uszkodzenie przesyłki ułatwia proces rozwiązywania problemu z uszkodzoną przesyłką.




POTRZEBUJESZ DODATKOWYCH INFORMACJI ? 

Zadzwoń lub wyślij wiadomość.
kontakt

pixel