"GWARANCJA NIŻSZEJ CENY" Znajdziesz taniej? Dostaniesz lepszą ofertę! >>poznaj zasady<<
Darmowa dostawa do Paczkomatu InPost przy zamówieniach o łącznej wartości koszyka powyżej 250zł.

Dostawa zamówienia i odbiór osobisty

WYSYŁKA

CZAS DOSTAWY

Składając zamówienie na kilka produktów, czas realizacji zamówienia uzależniony jest od towaru z najdłuższym czasem wysyłki (informacja pojawia się na stronie produktu i w koszyku). Towary mają różne czasy wysyłki, produkty wysyłamy po skompletowaniu całego zamówienia.

OPCJE DOSTAWY NA TERENIE KRAJU

Wybierz dogodną dla siebie formę dostwy zamówienia w każde miejsce w Polsce. Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku, do godziny 11.00, realizowane są tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 12 oraz te złożone w sobotę i niedzielę realizowane są niezwłocznie w każdy poniedziałek.

Odbiór w sklepie - odbierz zamówienie osobiście w jednym ze sklepów firmowych w Sierakowicach czy Borowie. Zamówienia złożone na stronie internetowej z tego rodzajem dostawy realizowane są wyłącznie po przedpłacie. Informujemy Klienta o gotowości odbioru zamówienia - zazwyczaj dostarczone jest kolejnego dnia roboczego. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kurier DPD - paczki DPD są dostarczane pod adresy prywatne od poniedziałku do piątku zwykle między 8:00 a 18:00, a pod adresy firmowe– w godzinach pracy. Jeśli będziesz nieobecny podczas próby doręczenia pod Twój adres, kurier doręczy paczkę do lokalizacji DPD Pickup w pobliżu Twojego domu, gdzie będzie przechowywana 3 dni. Kurier DPD Polska informuje Klientów o przybliżonym czasie doręczenia. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.

DPD Odbiór w punkcie - skorzystaj z odbioru w punkcie w dogodnym dla siebie terminie i czasie. Standardowe punkty odbioru umożliwiają wygodne odbiory przesyłek. Kod odbioru wysyłany jest SMS-em lub  e-mailem. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.

Kurier UPS - paczki UPS są dostarczane pod adresy prywatne od poniedziałku do piątku zwykle między 9:00 a 19:00, a pod adresy firmowe– w godzinach pracy. Jeśli będziesz nieobecny podczas próby doręczenia pod Twój adres, kurier doręczy paczkę do lokalizacji UPS Access Point® w pobliżu Twojego domu, gdzie będzie przechowywana do odbioru przez 10 dni kalendarzowych. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.

UPS Standard Access Point - dzięki tysiącom punktów UPS Access Point w Polsce nasi Klienci mogą odbierać paczki w dogodnym dla siebie terminie i czasie. Punktu odbioru UPS nie musisz szukać samodzielnie, po wprowadzeniu swoich danych osobowych otrzymasz sugestię najbliższego punktu odbioru. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.

Kurier Poczta Polska Pocztex - Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej. Pracownicy firmy Pocztex dostarczają paczki w dni robocze w godzinach 8.30-17.30. Próba pierwszego doręczenia następuje po wysyłce informacji e-mailem do odbiorcy.

Poczta Polska Pocztex punkt odbioru - najbliższy punkt odbioru Poczty Polskiej, po wprowadzeniu swoich danych osobowych, jest proponowany przez operatora. Na wskazany przy zamówieniu numer telefonu lub adres e-mail, Poczta Polska przed doręczeniem przesyłki przekaże 6 cyfrowy kod, który wystarczy podać przy odbiorze przesyłki. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.

Poczta Polska Pocztex automat - odbieraj paczki w dogodnym dla siebie terminie i czasie. Otrzymany w aplikacji lub e-mailu kod QR zbliżysz do czytnika automatu Paczkomat. Paczkę możesz odebrać również wpisując na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), który znajdziesz w wiadomości e-mail.

Chcąc zapewnić dostawę zamówień w nienaruszonym stanie, niektóre produkty ze względu na swoją masę lub gabaryt nie mają dostępnych wszystkich opcji wysyłki.

KOSZTY DOSTAWY WYSYŁKI KRAJOWEJ

Oferujemy darmową dostawę przy zamówieniach o łącznej wartości koszyka powyżej 100 zł. Darmowa dostawa realizowana jest przez kuriera Poczta Polska Pocztex doręczenie pod wskazany adres lub do wybranego punktu odbioru. Darmowy jest także odbiór w sklepach stacjonarnych.

Sposób dostawy zamówień na terenie Polski Pobranie Przedpłata Darmowe Gabaryt
Odbiór w sklepie nie 0 zł zawsze dowolny
Kurier DPD 20 zł 17 zł nie do 30 kg
DPD odbiór w punkcie nie 9,50 zł od 200 zł do 20 kg
Kurier UPS 25 zł 20 zł nie do 25 kg
UPS Standard Access Point nie 15 zł nie do 10 kg
Kurier Poczta Polska Pocztex 15 zł 12,50 zł od 300 zł do 30 kg
Poczta Polska Pocztex automat nie 11 zł od 100 zł do 20 kg
Poczta Polska Pocztex punkt odbioru nie 11 zł od 100 zł do 20 kg

WYSYŁKA ZA GRANICĘ

Koszt wysyłki zagranicznej jest inny w zależności od kraju, do którego mamy nadać paczkę. Koszty są naliczane automatycznie po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu kraju dostawy.
Masz możliwość skorzystania z usług firm kurierskich na specjalne życzenie? W takim wypadku to Ty zlecasz odbiór paczki w siedzibie firmy Armyworld.pl i ponosisz wszystkie z tym związane koszty.
Jeżeli system podczas finalizacji zamówienia nie pozwala Ci na jego złożenie, ponieważ nie jest w stanie przewidzieć kosztu wysyłki do Twojego kraju oznacza to, że nie oferujemy wysyłki do miejsca Twojego pobytu / zamieszkania. Jesteśmy w stanie przygotować zamówienie w przypadku, gdy we własnym zakresie zorganizujesz transport.

Zobacz co zrobić jeśli nie oferujemy wysyłki do miejsca Twojego pobytu.

GDZIE JEST MOJA PACZKA?

Aktualny status zamówienia sprawdzisz tutaj. Ponadto o wszystkich zmianach w zamówieniu informujemy Klientów wiadomościami e-mail. Gdy paczka wyruszy w drogę możesz śledzić przesyłkę, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy. NUMER PRZESYŁKI przesyłamy mailem po nadaniu paczki. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.

JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z KURIEREM?

Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi klienta firmy kurierskiej. Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas.

USZKODZONA PACZKA

W przypadku uszkodzonej przesyłki (rozdarte opakowanie) spisz na miejscu protokół szkodowy z dostawcą i odmów przyjęcia. Skontaktuj się z sklepem w celu zgłoszenia uszkodzenia przesyłki mailowo sklep@armyworld.pl. Przekazanie wszelkich niezbędnych informacji oraz zdjęć dokumentujących uszkodzenie przesyłki ułatwia proces rozwiązywania problemu z uszkodzoną przesyłką.

ODBIÓR OSOBISTY W SKLEPIE STACJONANRYM

Odbiór osobisty i zakupy tradycyjne możliwe są wyłącznie w sklepach firmowych w Sierakowicach i Borowie. Magazyn nie prowadzi sprzedaży detalicznej.
Sprzwadź lokalizacje i godziny otwarcia.

POTRZEBUJESZ DODATKOWYCH INFORMACJI ? 

Zadzwoń lub wyślij wiadomość.
kontakt

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel