Dostawa zamówienia i odbiór osobisty
CZAS DOSTAWY
Składając zamówienie na kilka produktów, czas realizacji zamówienia uzależniony jest od towaru z najdłuższym czasem wysyłki (informacja pojawia się na stronie produktu i w koszyku). Towary mają różne czasy wysyłki, produkty wysyłamy po skompletowaniu całego zamówienia.
OPCJE DOSTAWY NA TERENIE KRAJU
Wybierz dogodną dla siebie formę dostwy zamówienia w każde miejsce w Polsce. Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku, do godziny 11.00, realizowane są tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 12 oraz te złożone w sobotę i niedzielę realizowane są niezwłocznie w każdy poniedziałek.
Odbiór w sklepie - odbierz zamówienie osobiście w jednym ze sklepów firmowych w Sierakowicach czy Borowie. Zamówienia złożone na stronie internetowej z tego rodzajem dostawy realizowane są wyłącznie po przedpłacie. Informujemy Klienta o gotowości odbioru zamówienia - zazwyczaj dostarczone jest kolejnego dnia roboczego. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Kurier DPD - paczki DPD są dostarczane pod adresy prywatne od poniedziałku do piątku zwykle między 8:00 a 18:00, a pod adresy firmowe– w godzinach pracy. Jeśli będziesz nieobecny podczas próby doręczenia pod Twój adres, kurier doręczy paczkę do lokalizacji DPD Pickup w pobliżu Twojego domu, gdzie będzie przechowywana 3 dni. Kurier DPD Polska informuje Klientów o przybliżonym czasie doręczenia. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.
DPD Odbiór w punkcie - skorzystaj z odbioru w punkcie w dogodnym dla siebie terminie i czasie. Standardowe punkty odbioru umożliwiają wygodne odbiory przesyłek. Kod odbioru wysyłany jest SMS-em lub e-mailem. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.
Kurier UPS - paczki UPS są dostarczane pod adresy prywatne od poniedziałku do piątku zwykle między 9:00 a 19:00, a pod adresy firmowe– w godzinach pracy. Jeśli będziesz nieobecny podczas próby doręczenia pod Twój adres, kurier doręczy paczkę do lokalizacji UPS Access Point® w pobliżu Twojego domu, gdzie będzie przechowywana do odbioru przez 10 dni kalendarzowych. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.
UPS Standard Access Point - dzięki tysiącom punktów UPS Access Point w Polsce nasi Klienci mogą odbierać paczki w dogodnym dla siebie terminie i czasie. Punktu odbioru UPS nie musisz szukać samodzielnie, po wprowadzeniu swoich danych osobowych otrzymasz sugestię najbliższego punktu odbioru. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.
Kurier Poczta Polska Pocztex - Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej. Pracownicy firmy Pocztex dostarczają paczki w dni robocze w godzinach 8.30-17.30. Próba pierwszego doręczenia następuje po wysyłce informacji e-mailem do odbiorcy.
Poczta Polska Pocztex punkt odbioru - najbliższy punkt odbioru Poczty Polskiej, po wprowadzeniu swoich danych osobowych, jest proponowany przez operatora. Na wskazany przy zamówieniu numer telefonu lub adres e-mail, Poczta Polska przed doręczeniem przesyłki przekaże 6 cyfrowy kod, który wystarczy podać przy odbiorze przesyłki. Link do śledzenia paczki wysyłamy zawsze w wiadomości e-mail.
Poczta Polska Pocztex automat - odbieraj paczki w dogodnym dla siebie terminie i czasie. Otrzymany w aplikacji lub e-mailu kod QR zbliżysz do czytnika automatu Paczkomat. Paczkę możesz odebrać również wpisując na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), który znajdziesz w wiadomości e-mail.
Chcąc zapewnić dostawę zamówień w nienaruszonym stanie, niektóre produkty ze względu na swoją masę lub gabaryt nie mają dostępnych wszystkich opcji wysyłki.
KOSZTY DOSTAWY WYSYŁKI KRAJOWEJ
Oferujemy darmową dostawę przy zamówieniach o łącznej wartości koszyka powyżej 100 zł. Darmowa dostawa realizowana jest przez kuriera Poczta Polska Pocztex doręczenie pod wskazany adres lub do wybranego punktu odbioru. Darmowy jest także odbiór w sklepach stacjonarnych.
Sposób dostawy zamówień na terenie Polski | Pobranie | Przedpłata | Darmowe | Gabaryt |
---|---|---|---|---|
Odbiór w sklepie | nie | 0 zł | zawsze | dowolny |
Kurier DPD | 20 zł | 17 zł | nie | do 30 kg |
DPD odbiór w punkcie | nie | 9,50 zł | od 200 zł | do 20 kg |
Kurier UPS | 25 zł | 20 zł | nie | do 25 kg |
UPS Standard Access Point | nie | 15 zł | nie | do 10 kg |
Kurier Poczta Polska Pocztex | 15 zł | 12,50 zł | od 300 zł | do 30 kg |
Poczta Polska Pocztex automat | nie | 11 zł | od 100 zł | do 20 kg |
Poczta Polska Pocztex punkt odbioru | nie | 11 zł | od 100 zł | do 20 kg |
WYSYŁKA ZA GRANICĘ
Koszt wysyłki zagranicznej jest inny w zależności od kraju, do którego mamy nadać paczkę. Koszty są naliczane automatycznie po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu kraju dostawy.
Masz możliwość skorzystania z usług firm kurierskich na specjalne życzenie? W takim wypadku to Ty zlecasz odbiór paczki w siedzibie firmy Armyworld.pl i ponosisz wszystkie z tym związane koszty.
Jeżeli system podczas finalizacji zamówienia nie pozwala Ci na jego złożenie, ponieważ nie jest w stanie przewidzieć kosztu wysyłki do Twojego kraju oznacza to, że nie oferujemy wysyłki do miejsca Twojego pobytu / zamieszkania. Jesteśmy w stanie przygotować zamówienie w przypadku, gdy we własnym zakresie zorganizujesz transport.
Zobacz co zrobić jeśli nie oferujemy wysyłki do miejsca Twojego pobytu.
GDZIE JEST MOJA PACZKA?
Aktualny status zamówienia sprawdzisz tutaj. Ponadto o wszystkich zmianach w zamówieniu informujemy Klientów wiadomościami e-mail. Gdy paczka wyruszy w drogę możesz śledzić przesyłkę, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy. NUMER PRZESYŁKI przesyłamy mailem po nadaniu paczki. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.
JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z KURIEREM?
Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi klienta firmy kurierskiej. Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas.
USZKODZONA PACZKA
W przypadku uszkodzonej przesyłki (rozdarte opakowanie) spisz na miejscu protokół szkodowy z dostawcą i odmów przyjęcia. Skontaktuj się z sklepem w celu zgłoszenia uszkodzenia przesyłki mailowo sklep@armyworld.pl. Przekazanie wszelkich niezbędnych informacji oraz zdjęć dokumentujących uszkodzenie przesyłki ułatwia proces rozwiązywania problemu z uszkodzoną przesyłką.
ODBIÓR OSOBISTY W SKLEPIE STACJONANRYM
Odbiór osobisty i zakupy tradycyjne możliwe są wyłącznie w sklepach firmowych w Sierakowicach i Borowie. Magazyn nie prowadzi sprzedaży detalicznej.
Sprzwadź lokalizacje i godziny otwarcia.